Voluntariat en Família actualment abasta propostes en el camp del voluntariat social, la protecció de la natura i el suport d’activitats escolars extraordinàries.
En aquest camp es promouen activitats d’atenció a la gent gran i a persones sense recursos, participant amb entitats que treballen amb aquests col·lectius.
Amics de la Gent Gran
Associació que té per missió acompanyar la gent gran que viu situacions de solitud. Voluntariat en Família promou les tertúlies intergeneracionals.
web: www.amicsdelagentgran.org
vídeo: Grans Amics
Residències Geriàtriques de les Corts i Sant Andreu
Es desenvolupen activitats d’acord amb els responsables de les residències: acompanyar la gent gran, tasques d’animació, etc.
Recollida i distribució d’aliments
Per pal·liar la greu situació de moltes famílies sense recursos, Voluntariat en Família col·labora en la distribució de queviures entre els col·lectius desafavorits.
En aquest àmbit, participem amb una entitat:
Projecte Rius
Una iniciativa de l’associació Hàbitats, que s’adreça a grups a fi que participin en tasques d’inspecció, conservació i millora dels rius catalans.
web: www.projecterius.org
vídeo: Inicis
Activitats desenvolupades durant l’horari lectiu en les quals els adults, i molt especialment els avis i àvies dels nostres fills, participen donant suport als mestres, en activitats extraordinàries: explicació de contes, taller de costura, hort de l’escola, etc.
Filed under: Voluntariat en Família |