Prop de 200 voluntaris entre infants, adolescents, joves, mares, pares i professors d’ambdues escoles s’han sumat a la campanya “Gran Recapte d’Aliments a Catalunya” que organitza la Fundació del Banc dels Aliments (www.bancdelsaliments.org).
Els voluntaris del Col·legi Pare Manyanet de Les Corts gestionen els punts de recollida situats al Caprabo de l’Illa Diagonal i al supermercat Condis del carrer Equador, 55-67.
Els voluntaris del Col·legi Jesús, Maria i Josep gestionen els punts de recollida de 3 supermercats del barri de Sant Andreu: Caprabo del carrer Cinca, 48-56; Condis del carrer Bartrina, 30 i Sorli Discau del carrer Gran de Sant Andreu, 98.
La funció dels voluntaris
Els voluntaris situats a la porta dels supermercats demanen a les persones que entren al supermercat si volen col·laborar amb la campanya comprant arròs, pasta, llegums seques, oli o llet. Els donen una bossa perquè quan surtin la puguin retornar als voluntaris amb els aliments que hagin volgut comprar.
Els infants tenen el seu rol
Els més petits col·laboren pintant uns punts de llibre que es lliurem, en senyal d’agraïment, a totes les persones que donen aliments.
Objectius del Gran Recapte d’Aliments
La Fundació del Banc dels Aliments es proposa recollir 400 tones d’aliments bàsics entre els 315 mercats i supermercats de tot Catalunya. Les persones que demanen l’ajut del Banc dels Aliments s’ha duplicat des del 2009. Es calcula que a Catalunya prop d’un milió de persones viuen en situació de pobresa extrema.
![]() |
Gran Recapte Caprabo Illa 2010 |
Filed under: Notícies, Recollida d'aliments i medicaments |
Deixa un comentari