El divendres 7 de maig la Banda del Col·legi Pare Manyanet ha actuat a la Residència i Centre de Dia per a Gent Gran de Les Corts, gràcies a l’acord promogut des de Voluntariat en Família amb els responsables de la residència i la vocalia de Música de l’AMPA.
La Banda dirigida per Ximo Tarín i formada per alumnes i exalumnes del Col·legi ha ofert un concert de 45 minuts de durada i els avis i àvies de la residència han gaudit molt de melodies com, entre d’altres, On wings of eagles, El puente sobre el río Kwai, Ballet parisien o Pirates of the Caribbean.
Alguns nens i nenes components de la Banda havien participat el dia de Sant Jordi del programa Roses Contra l’Oblit, portant una rosa a persones grans de la mateixa Residència. Va ser molt bonic recordar aquells moments emotius i com els infants intentaven reconèixer els amics grans que van fer el dia de sant Jordi.
Des de la residència han agraït molt el concert, i es notava com els grans fruïen d’una estona ben distreta, agradable i plena d’alegria. Esperem poder tornar a repetir l’experiència.
Des de Voluntariat en Família agraïm molt la col·laboració de la Banda de música i de tots els seus membres per fer possible aquest concert.
Filed under: Amics de la gent gran, Notícies, Residència - Les Corts |
Deixa un comentari