“Gran Recapte” de la Fundació BANC dels ALIMENTS – 12 i 13 de novembre 2010
La Fundació Banc dels Aliments (www.bancdelsaliments.org) organitza per segon any consecutiu el Gran Recapte d’Aliments a Catalunya.
Aquesta campanya tindrà lloc en diferents punts de recollida, gestionats per equips de voluntaris i a prop de mercats i supermercats.
Dates i horaris: Divendres, 12 de novembre, de 15.00h a 21.00h Dissabte, 13 de novembre, de 10.00h a 21.00hCAPRABO de l’ILLA Diagonal
El Grup de Voluntariat en Família Pare Manyanet s’ha compromès amb la Fundació Banc dels Aliments a gestionar el Punt de Recollida que se situarà a l’entrada del supermercat Caprabo de l’Illa Diagonal.
Fan falta 40 voluntaris – Ens organitzarem per torns de 3 a 4 hores
Faran falta un mínim de 40 voluntaris i voluntàries per a gestionar els diferents torns.Cada torn pot tenir una durada d’entre 3 i 4 hores.
Divendres 12: 1er torn de 15h a 18h / 2n torn de 18h a 21h Dissabte 13: 1er torn de 10h a 14h / 2n torn de 14h a 17.30h / 3er torn de 17.30h a 21hFunció dels voluntaris
- Informar a les persones que entrin al supermercat que es realitza la campanya de recollida d’aliments.
- Lliurar una bossa de la campanya que, en sortir poden retornar-la amb els aliments que vulguin comprar(demanarem 5 tipus d’aliments: arròs, pasta, llegums, oli, llet)
- Recollir les bosses que tornin els clients. Agrair la donació donant un punt de llibre.
- Col·locar la bossa als repositoris que proporcionarà l’organització.
Els més petits pintaran “punts de llibre” on hi dirà “Moltes gràcies!”
Els més petits tindran el seu rol. Hi participaran pintant allà mateix els punts de llibre de “Voluntariat en Família” que repartirem.
Samarretes identificatives – Assegurança – Transport
La Fundació Banc dels Aliments proporcionarà a tots els voluntaris una samarreta identificativa de la campanya. Comptaran també amb una assegurança. Una empresa de transports col·laboradora de la campanya s’ocuparà de portar els aliments recollits a la seu de la Fundació.
INSCRIPCIÓ PER SER VOLUNTARI / VOLUNTÀRIA
Nom i cognom dels membres de la família que participaran (indiqueu l’edat dels menors*):
_____________________________________________________________ correu
electrònic: ______________________________ Telèfon: _______________
Marqueu amb una creu dia i franja horària que desitgeu (si us van bé diferents torns assenyaleu-los):
◊ DIV. de 15h a 18h ◊ DIV. de 18h a 21h ◊ DIS. de 10h a 14h ◊ DIS. de 14h a 17.30h ◊ DIS. de 17.30h a 21h
*Menors de 16 anys han de participar acompanyats d’un adultPodeu lliurar la butlleta d’inscripció del pdf que trobareu en aquest link (Crida voluntaris Gran Recaptev2) a la consergeria del Col·legi (Trav. de les Corts, 331), o bé enviar un e-mail amb les dades que demana la butlleta a: voluntariatenfamilia@gmail.com . Termini d’inscripció: 29 d’octubre de 2010.
Us podeu descarregar aquest document pdf: Crida voluntaris Gran Recaptev2
Filed under: Notícies, Recollida d'aliments i medicaments |
Deixa un comentari