Bon dia voluntaris,
En nom del Voluntariat en família i de la Junta d’AMPA, volem donar-vos, el nostre més ampli agraïment, per la vostra aportació en aquest Gran Recapte.
Han estat dos dies molt intensos!! hi hagut moments de tot; de molt enrenou, de nervis, tensió, xivarri, alegria, il·lusió, de contestes desagradables, de felicitacions, de corredisses amb moto, … Però el resultat ha estat un autèntic èxit, i això sense cap mena de dubte, ha estat possible, gràcies a tots nosaltres.
Finalment vam ser 209 voluntaris/es, el més petit 3 anys i el més gran 68.
Vam recollir 60 TONES, d’aliments; 14 a C.I de Francesc Macià, 16 a C.I de Diagonal i 29 a Caprabo. Som uns cracs!!
Ens omple d’orgull, la feina que hem fet i la participació que hem tingut. Veure a tants nens/es, nois/es, pares i mares junts, treballant per un mateix fi, és fantàstic.
Volem donar una menció especial a dos dels col·lectius que han participat en aquest gran recapte. La menció d’honor, és per les avies, n’hem tingut dos, estem contents! anem estenent la nostra xarxa…. Gràcies avies, per participar-hi i aportar la vostra saviesa. Els vostres nets/es, d’aquí a uns anys, segur que recordaran amb molta alegria, aquests moments que compartiu amb ells.
L’ altra col·lectiu al que volem donar el nostre especial agraïment, és al dels joves que participen sols d’aquesta activitat. Ells/es lliurement decideixen d’apuntar-se-hi i participar-hi. Volem agrair-vos el vostre esforç i felicitar als vostres pares, per tenir uns fills/es com vosaltres, ells, ja estan recollint el fruit de les seves hores de dedicació.
A tots els pares i mares que participeu d’aquest projecte, novament, donar-vos les gràcies, i volem seguir encoratjar-vos perquè, així ho seguim fent. L’adquisició de valor per part dels nostres fills/es, és un gran repte a assolir per part nostra. Sense cap dubte, la millor manera de fer-ho, és acompanyant-los en aquest camí, fent que la nostra actitud sigui un mirall positiu per ells/es. De ben segur que, d’aquestes activitats, en treuen una gran experiència i d’aquí a uns anys, els faran ser homes i dones integres.
Per finalitzar, però per això, no menys important, agrair la participació en aquesta activitat a la Direcció de l’escola, a tots els mestres i altre personal de l’escola. Alguns ho han fet pròpiament com a voluntaris, altres ho fan internament des de dintre del centre, alguns ens han vingut a visitar i altres sabem que, per qüestions personals, no han pogut participar-hi directament, però que ens tenien en els seus pensaments. A tots gràcies pel vostre recolzament.
Mil gràcies a tots/es i us esperem en les properes activitats que estem programant.
Una forta abraçada
Filed under: Recollida d'aliments i medicaments, Voluntariat en Família |
Deixa un comentari